ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جوملا ، یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوای جهان (CMS) ، دریافت حمایت از Google را اعلام کرد.

خبری بسیار مبارک که جایگاه سیستم مدیریت محتوای جوملا را در بین سایر CMS های متن باز و رایگان جهان بسیار محکم تر از پیش می کنه. 

جوملا پیش از این جوایز زیادی را در طی سالیان متمادی از آن خود کرده است از جمله اینکه از سال 2015 تا کنون بطور پیوسته بهترین CMS متن باز جهان انتخاب شده است.

سایر جوایز این سیستم مدیریت محتوا را می توانید در صفحه اختصاصی جوایز جوملا ببینید.

در خبری که در تاریخ اول اکتبر یعنی 10 مهر ماه 1399 اعلام شد، در وبلاگ رسمی جوملا در باب حمایت گوگل از جوملا بیان شده است:

حمایت مالی گوگل از جوملا پروژه را قادر می سازد تا یکی از پرکاربردترین CMS منبع باز را ارائه دهد. با هم ، جوملا و گوگل علاقه مشترک به پرورش یک اکوسیستم وب پر رونق دارند.

همکاری با سیستم های مدیریت محتوای منبع باز و سیستم عامل های تجارت الکترونیکی به Google این امکان را می دهد تا از انجمن های خود برای بهبود وب به طور کلی یاد بگیرد و از آنها پشتیبانی کند.

اهداف مشترک

گوگل و جوملا مجموعه ای از اهداف مشترک و استراتژی برای تحقق آنها را تعریف کرده اند.

هدف ما تشویق موفقیت مالکان سایت ، بهبود تجربه کاربر و ایجاد یک وب قوی تر و ایمن تر است.

Google محتوایی را ارائه می دهد که آخرین شیوه ها ، فناوری ها و ابزارهایی را پشتیبانی می کند که از این اهداف پشتیبانی می کنند.

محتوا از طریق واسطه های مختلف مانند وبینارها ، پست های وبلاگ و مطالعات موردی ارائه می شود تا بتواند طیف وسیعی از تنظیمات مربوط به تعامل را در اختیار شما قرار دهد و بازخورد گسترده جامعه را جمع آوری کند.

از طریق صندوق CMS منبع باز ، Google همچنین پروژه های بودجه ای را جستجو می کند که برای بهبود ابزار عملکرد ، حریم خصوصی و امنیت و پشتیبانی از قابلیت های جدید بستر وب کار می کنند.

مزایای جامعه

انجمن کاربران و توسعه دهندگان جوملا به روش های زیر از این همکاری بهره مند می شوند:

افزایش منابع و برنامه نویسی مشترک از طریق کانال هایی که قبلاً در آنها تنظیم شده اید ، از جمله خبرنامه ها ، مقالات ، مقاله های سفید ، گفتگوها.

امکان ارائه ورودی در ابزارها ، محصولات و ابتکارات Google.

درباره Google

مأموریت Google این است که اطلاعات جهان را سازماندهی کرده و آنها را به صورت جهانی در دسترس و مفید قرار دهد. از طریق محصولات و سیستم عامل هایی مانند Search ، Maps ، Gmail ، Android ، Google Play ، Chrome و YouTube ، Google نقش بسزایی در زندگی روزمره میلیاردها نفر دارد و به یکی از مشهورترین شرکت های جهان تبدیل شده است. گوگل یک شرکت تابعه از Alphabet Inc است.

درباره جوملا

جوملا یک سیستم مدیریت محتوای برنده جایزه (CMS) است که برای ساخت وب سایت های زیبا و برنامه های آنلاین قدرتمند مورد استفاده قرار می گیرد. یک جامعه داوطلب جهانی از توسعه دهندگان از زمان انتشار اولین نسخه در سال 2005 اقدام به ساخت و بهبود جوملا کرده اند. این تلاش بی نظیر باعث شده است که استفاده از جوملا آسان ، پایدار و بسیار امن باشد. جوملا موتور جستجوگر و موبایل دوستانه ، چند زبانه ، انعطاف پذیر و قابل توسعه است. جوملا با ارائه امکانات طراحی نامحدود در کنار امنیت پیشرو در صنعت ، همچنین دارای هزاران پسوند و الگوهای شخص ثالث است که امکان شخصی سازی بیشتر برای رفع نیازهای خاص را فراهم می کند. از همه بهتر ، جوملا یک راه حل منبع باز است که به صورت آزاد در دسترس همه است.

Comments (0)

There are no comments posted here yet

Leave your comments

  1. Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location