امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 
ماژول جوملا نمایش نقشه گوگل روی دامنه IR

ماژول جوملا جهت نمایش نقشه گوگل روی دامنه IR

ماژول IR googlemap یک ماژول جهت نمایش نقشه گوگل روی سایت های جوملایی هست که امکان نمایش نقشه google map روی دامنه ir را نیز دارد. این ماژول در قالب هایی که با Bootstrap3 و Bootstarp4 طراحی شده اند کاملا سازگار است و احتمالا در نسخه بعدی جوملا یعنی joomla4 که تا اواخر امسال منتشر خواهد شد قابل نصب می باشد.

آموزش ماژول IR googlemap

کار با این ماژول بسیار ساده است. شما تنها در سه گام می توانید از این ماژول برای نمایش نقشه گوگل روی دامنه ir استفاده کنید:

1- گرفتن API نقشه google map ( که احتمالا از قبل دارید)

2- الف)) اگر پسوند دامنه سایت شما IR نیست، در فیلد انتخابها فیلد طرح را روی default قرار داده . مختصات محل خود را روی نقشه گوگل به نشانی maps.google.com پیدا و در فیلد طول و عرض جغرافیایی شما وارد کنید.

2- ب)) اگر پسوند دامنه سایت شما IR است، در فیلد انتخابها طبق آموزشی که در مطلب چگونه تحریم گوگل را در دامنه ir سایت های جوملا دور بزنیم نوشته شده اقدام کنید.

3- سایر تنظیمات مانند مقدار بزرگنمایی نقشه، عرض ماژول و ارتفاع آن را تنظیم و در موقعیت مورد نظر منتشر کنید.

تنظیمات بوت استراپ 4

در این ماژول، استفاده از تنظیمات بوت استراپ بستگی به نوع طراحی قالب سایت شما دارد. چنانچه در موقعیت ها از کلاس row مختص به  Bootstarp4 استفاده شده باشد می توانید از تنظیمات بوت استراپ 4 استفاده کنید در غیر اینصورت نیاز به تنظیمات نیست.

وب سایت هایی که از این ماژول استفاده کرده اند:

 

Comments (0)

There are no comments posted here yet

Leave your comments

  1. Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location